Nieuwsbrieven

heldere-klantroutes-in-het-sociaal-domein
  

Heldere klantroutes in het sociaal domein

22-9-2016: Veel gemeenten worstelen met de vraag hoe de klantroutes, de weg die de klant aflegt in de toeleiding naar zorg, in te richten. Lukt het de gemeente één gezin, één plan, één regisseur’ waar te maken? En is het voor de inwoner duidelijk waar hij of zij moet zijn? Veel gemeenten hebben een centraal KCC ingericht waaruit alle klantvragen … Lees verder
 
hrm-scan-voor-uw-team-of-organisatie
  

HRM scan voor uw team of organisatie

12-9-2016: Er zijn nogal wat ontwikkelingen bij lokale overheden die een groot effect hebben op de dienstverlening, bedrijfsvoering en informatie-voorziening van gemeenten. Hierbij zult u ook voor de vraag komen of uw team of afdeling nog over de juiste kennis, kunde, competenties … Lees verder
 
poster-vergelijkend-applicatielandschap
  

Poster 'Vergelijkend applicatielandschap'

29-7-2016: Bij de totstandkoming van I&A samenwerkingen wordt vaak gekozen om onderdelen direct te harmoniseren. Als gekeken wordt naar het applicatielandschap, zie je vaak op diverse plekken verschillen. Om deze verschillen in kaart te brengen kun je een vergelijkend applicatielandschap maken. Hierop worden de applicaties van twee … Lees verder
 
vul-de-gratis-archetype-quickscan-in-om-de-focus-van-uw-gemeente-te-bepalen
  

Vul de gratis archetype quickscan in om de focus van uw gemeente te bepalen

29-7-2016: De bepaling van het archetype van uw gemeente is een ideale start voor het ontwikkelen van een visie op dienstverlening, bedrijfsvoering of een informatiebeleidsplan. Maar ook om te bepalen of uw ambities in een samenwerking overeenstemmen. Maar hoe bepaalt u in hoeverre, en op welke gebieden, uw gemeente overeen komt met een bepaald archetype? Of hoe ziet u de toekomstige … Lees verder
 
de-veranderende-rol-van-het-ia-team
  

De veranderende rol van het I&A team

29-7-2016: Nieuwe wetgeving, technologieën en wensen van burgers en medewerkers zorgen voor continue druk op de I&A organisatie. Dit vereist dat deze afdeling zich op nieuw uitvindt. Voor de A-kant zijn de veranderingen al langer zichtbaar. Door het aangaan van samenwerkingsverbanden, het outsourcen van de technische infrastructuur en door toepassen van … Lees verder
 
heldere-klantroutes-in-het-sociaal-domein
  

Heldere klantroutes in het sociaal domein

19-7-2016: Veel gemeenten worstelen met de vraag hoe de klantroutes, de weg die de klant aflegt in de toeleiding naar zorg, in te richten. Lukt het de gemeente één gezin, één plan, één regisseur’ waar te maken? En is het voor de inwoner duidelijk waar hij of zij moet zijn? Veel gemeenten … Lees verder
 
159 records:      Pagina 10 van 27  [<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >> ]